helgen är över...

Sitter här i soffan och försöker hålla ögonen öppna. Jag är så trött, så himla trött.
.
Det har varit en bra helg som jag önskar kunde stannat ett tag till. My var här och förgyllde min vardag. Jag älskar henne över allt annat. Hon är den jag litar på mest i hela världen och hennes råd är sååå värdefulla för mig.
.
Vi gjorde inget speciellt egentligen mer än att njuta av livet, äta gott och shoppa lite! Det var underbart och behövligt!
.
Imorgon är det måndag och dags för en vecka jobb igen. Jobbar alldeles för mycket denna vecka men det är helt självmant så jag ska inte klaga. Nej nu ska jag faktiskt kolla TV och njuta av ett glas cola. UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0