hej hej

hej hej!
Idag var jag på ett möte med studievägledaren. Det gick väl inte som jag hade tänkt men det är så livet funkar. Sätter en i kniviga situationer hela tiden. Är väl bara till att tackla det så gott det går.
.
Nu ikväll står det jobb på schemat igen precis som vanligt. Jag är sååå redo för semester.
.
Idag fick jag ännu mer dåliga nyheter. Mitt och Andreas mål denna sommaren har varit att jobba o spara pengar så vi kan köpa oss en diskmaskin. För ingen av oss gillar att diska och det eså frustrerande med all disk hela tiden. Iallafall vi har hittat en diskmaskin vi vill ha så ringde vi till fastighetsskötaren så sa han att om vi ska kunna sätta in diskmaskinen så behöver vi ett nytt eluttag o lite annat skit för att det ska fungera o det är en kostnad vi får stå för själv och tydligen så är det en ganska stor kostnad! SKIT SKIT SKIT! hahaha jag vet det är en löjlig sak att bli arg o irriterad för men jag ville så gärna ha en diskmaskin nu nu nu.
.
.
Förövrigt så hade jag en helt underbar helg nere i malmö. Gjorde inte alls mycket för varken jag eller Andreas mådde så bra, men det var mysigt att bara vara hemma i Malmö med mannen i mitt liv. pirrade i magen hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0