Fredag

guuud va skönt det var att sova ut idag. Vaknade upp runt halv 11 pigg och glad. Nu är jag dock arg, jävligt arg! Jag orkar inte med hur hela detta skitet tar sig. Jag orkar inte. De senaste två veckorna har jag spenderat typ 60 % av min vakna tid arg och irriterad. Det är inte okej.
.
.
Jag hade verkligen önskat att jag fick vara glad en hel dag just nu för det hade jag verkligen behövt. Att gå runt med en klump i magen och ångest över livet gillar jag inte. Allt äör bara drama drama drama. jag pallar inte, jag är inte fjorton längre!
.
.
.
Aja nu ska jag försöka lägga det bakom mig, ta på mig skorna och gå ut och springa bort min ilska. Det fungerade för några år sen och borde fungera fortfarande.
.
.
Sen väntar tvättstugan och ett berg av disk! HÄRLIG FREDAG
jag önskar så att du var här just nu. Höll om mig hårt, pussade mig o sa att allt kommer bli okej, att vi fixar det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0