woho

söndag kväll börjar lida mot sitt slut och så även denna helg. Helgen har gått fort. Den senaste månaden har gått väldigt fort, men det har varit en väldigt bra månad:D

Mina vackra vänner var här förra helgen och vi hade det riktigt trevligt tillsammans:)

Skolan har gått väldigt bra den senaste tiden och det har jag ingen annan än mig själv att tacka för:P
Jag har gjort så himla bra ifrån mig på de senaste eximinationerna så att jag vill hoppa jämfota hopp mest hela tiden:P

Veckan som kommer känns som den jobbigaste veckan på väldigt länge när det kommer till skolan men veckan har 5 skoldagar och för varje dag som går kan jag pricka av en sak på listan av saker som skall göras. Så när fredagskvällen är här kan jag klappa mig själv på axeln och säga, Louise fyfan vad du är grym! jag är så stolt över dig! Typ sådär i tredje person!

Den 16 december slutar denna terminen och då tänker jag gå med ett stort leende hela dagen. För då har jag genomfört mitt tuffaste år i skolan någonsin!

de sista två timmarna innan det är dags för mig att sova denna kväll tänker jag spendera med att skriva en del av eximinationsuppgiften i nät, så där halvskriva...ni vet skriva ett par rader och sen surfa lite för att sen skriva lite till, känns lagom ansträngande för att vara söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0