mmm

Jag fattar inte själv att tiden med idrott är över om två dagar. Jag har längtat så efter denna tiden stundtals. Dels för att jag inte alls trivdes i början och dels för att jag bara vill bli klar. Jag vill jobba o tjäna pengar! Men nu när avslutet snart är här så känns det så sorgligt. Jag har verkligen börjat hitta min plats i klassen och har tyckt att denna terminen har varit riktigt rolig!

Aja till något annat nu!

Idag hade jag en lektion imorse. En volleybollmatch mellan tjejerna i de båda klasserna. Vi lede stort och vann både första och andra set. Men sen gick det sämre. Det slutade med att vi förlorade de sista tre seten tyvärr!
Sen hade vi rdiskussion om vad vi tyckte om nätspel och hur vi vill använda oss av det i skolan.

Jag kom hem runt 12 och har sedan dess käkat lite go mat och sitter nu och försöker lära mig något om Brasilien. Andreas är ju från Brasilien så tycker det är lite kul att kunna det mest basic liksom. Brasilien är faktiskt ett jävligt intressant land, ett land med helt sjuka kontraster. Intressant intressant!

Hade väl tänkt dra och träna om en timmes tid. Få ut lite aggresioner ur kroppen efter dagens förlust. Sen skall jag laga god middag som idag består av kyckling, schnitzel och pommes. Låter gott va? Haha nej men det blir lite konstiga blandningar nu eftersom det är lite tight om pengar precis såhär innan jul så får helt enkelt tömma frysen på det där finns.

Ikväll kommer även Mia hit:) Blir sista favorittisdagen detta året då vi båda åker hem över julen...Hon till värmland och jag till Skåneland...Kommer sakna henne:(

Men sen när vi är tillbaka igen då går vi mot ljusare tider och då är det inte långt kvar tills vi kan sitta på balkongen igen med ett glas vin och bara njuta av solen!


Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Åh, det var första gången jag satt på balkongen den våren:) Hääärligt! Längtar tills nästa gång ^^

2010-12-14 @ 15:40:06
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0