Lördagen den 11 december 2010

Woho! Jag är på väldigt bra humör just nu!
Hade en riktigt trevlig kväll igår med mitt hjärta. Först lite julklappsshopping sedan ett restaurang besök följt av bio!
Vi såg svinalängorna. Det var väl egentligen inte min typ av film men den var väldigt gripande.
Jag vaknade upp på strålande humör imorse lite innan nio och började städa så smått! Vid halv 11 väckte jag Andreas och vi åt frukost. Jag begav mig sedan iväg till gymmet o tränade lite. Så jävla härligt måste jag säga!
Kom hem och tog mig en dusch och försöker nu få fart i Andreas så vi kan åka iväg på lite äventyr!
Ikväll blir det lite födelsedagsfirande hemma hos Erika!
Detta kommer bli en grym dag känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0