hemma igen!

Plugget på biblioteket gick över förväntan och jag känner mig nöjd med dagens insats änsålänge!

Jag är nu hemma och håller på o tvätta och städar...precis som varje gång jag är ledig. Jag skall snart ta mig något att äta...något mellanmålsaktigt. Efter det skall jag sätta mig ner och fortsätta mitt pluggande.

Jag vill bli klar med allt idag! Men ärligt talat så känner jag ingen brådska eller ångest inför det som komma skall denna veckan.

Jag känner mig lugn! Tar jag mig igenom morgondagens näteximination bara så löser sig allt. Den har jag iförsig inte ens börjat plugga till men tänkte ta det imorgon förmiddag faktiskt.

Det som jag har kvar att göra idag för att jag ska känna mig nöjd

-Kolla igenom och renskriva nät inlämningsuppgift ( inlämning fredag)
-Gymnastik lektionsplanering renskrivning och komma på bra uppvärmning (inlämning och redovisning måndag nästa vecka)

Känns inte som så värst jobbigt att hinna färdigt med det o helst innan halv 6 då Andreas kommer hem så jag hinner kramas extra mycket med honom idag bara för jag är en sådan bra flickvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0