dagens första träningspass avklarat

Gick upp 10 i 7 imorse och begav mig till gymmet och tränade med Erika, DETTA trots att jag inte börjar skolan förrän 13 idag! STOLT är jag över mig själv:P

Sen att träningen kanske inte var den bästa är ju en annan femma:P

Nu har jag precis ätit en god frukost och tagit en dusch! skall alldelles strax sätta mig och plugga lite inför dagens eximination.

Igår var jag och Andreas ute på en lång promenad på kvällen. Det var så skönt att bara gå o gå o gå och prata om egentligen ingenting...bara massa löst som förr i tiden:)

Idag är det som sagt eximination i nät och efter det skall vi sätta oss och göra vår PP till avhandlingen vi läst. Efter det blir det hem och fixa lite käk för att sen dra till gymmet igen, men denna gång med Andreas. Då ska jag försöka springa lite mer!

Förövrig så mår jag riktigt bra idag! Jag är glad och harmonisk och går runt med ett leende på läpparna!

Vill avsluta detta lilla inlägg med att säga GRATTIS till Malin som fyller år idag, love you gumman:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0