6 december 2010

godmorgon!

Sitter här hemma i soffan och äter frukost och konstaterar att det fortfarande är mörkt ute...tragiskt! eller det blir kanske inte ljusare än såhär idag:S

Skulle egentligen ha varit och tränat klockan 7 men det gick bara inte har sovit så dåligt inatt! Tänkte träna ikväll istället.

Nu ska jag snart bege mig ut i detta kalla vädret och åka till biblioteket. Jag ska plugga som aldrig för med målet att göra klart förberedelserna för de flesta eximinationerna denna veckan och dessutom läsa våran avhandling som skall redovisas på torsdag.

Förövrigt mår jag hyffsat bra idag. Lite huvudvärk och lite otaggad inför dagen... men samtidigt så är jag ganska glad för jag jobbade sista dagen igår på riktigt länge. Det tycker jag är värt att vara glad över:D

Dessutom är jag glad för att jag har alla mina fina vänner, min familj och dessutom min favorit sambo Andreas...

btw... jag gillar inte ordet sambo...när jag jag använder det känner jag mig så gammal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0