sommaren är visst över:(

sommaren kom och gick utan att jag fick ta speciellt stor del av den...tråkigt men sant.
.
Jag jobbade som en toker hela juli med tankarna på augusti. Hade siktet på min semester, som jag längtade!
.
Augusti kom,semestern kom och så gjorde även regnet. Det verkade som att var jag än var, var även regnet. Med regnet kom även mitt urusla humör...hihi.
.
.
AJA....augusti kom och är snart över...likaså sommaren.
Månaden som gått har jag spenderat mycket tid nere i skåne hos mina föräldrar. Jag har verkligen försökt spendera så mycket tid som det bara gick med mina fina vänner som bor där. vänner som jag saknar som bara den när jag är här i Göteborg. Har alltid sådana skuldkänslor varje gång jag åker hit. Som att jag lämnar människor som behöver mig i Malmö. Aja det ämnet kan vi snacka om en annan dag. Känslan av att inte räcka till.
.
.
Nu ska jag spendera denna kväll med att bara vara. Sitta vid datorn och kolla runt utan att känna några som helst krav på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0