ont i magen:(

Nu är det söndag...jjag har haft en riktigt fin helg måste jag säga....
I fredags va jag och tränade ett riktigt hårt pass...så himla skönt! efter det möte Andreas upp mig och vi gick och kolla lite i stan. sa även upp mitt gymkort, Gött att äntligen få det gjort...längtar tills om en månad då jag ska köpa nytt gymkort närmare här då ska jag verkligen ta tag i träningen igen.
.
.
I går åkte jag, Andreas och Carolina till Ullared. Hittade massa braiga saker som jag köpte.. speciellt min nya platttång som jag gillar hur mkt som helst!
.
.
.
Nu är det söndag och vi har varit på kalas för Alexander som fyllde fyra! STORA killen.
.
.
Har varit hemma några timmar nu o har fått så himla ont i magen! fattar inte vad som är fel!
,
,
Imorgon blir det nog förhoppningsviss en lååååååååååång promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0