Att följa sitt hjärta

Jag kan komma med många ursäkter om varför jag flyttade till Göteborg. Säga att jag drömt om det i flera år, långt innan jag och Andreas blev ett.
Jag ljuger ju inte då. Det har faktiskt varit en stor dröm för mig länge, jag älskar staden och atmosfären.
Men att säga att Andreas inte har något över huvudtaget med det att göra är helt åt helvete fel. Jag har inte ens vågat inse det för mig själv tidigare, men nu kan jag erkänna...När jag tog beslutet att flytta...var det första gången jag följde mitt hjärta på riktigt!
Jag följde varenda slag det slog och visste att om jag ville få detta att fungera så var jag tvungen att flytta.
Jag har aldrig ångrat mitt beslut!
Jag njuter av varje sekund jag får spendera med Andreas. Hur jag varje kväll får lägga mitt huvud på hans bröst, viska han i örat och säga att jag är hans förevigt och sedan drömma vackra drömmar om VÅR framtid.

Kommentarer
Postat av: Lennie

Älskar bilden hehe:D Du blåser in luften och andreas trycker ut den :D Nice teamwork ;) hehe

2009-09-10 @ 11:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0