ambulansfärd

onsdagsnatten visade sig bli riktigt händelserik!
Har sedan i fredags inte mått riktigt bra och i onsdags natt urartade det totalt!
Sov ingenting och hade extremt ont i ryggen!
slutade med att Andreas fick nog och ringde akuten för lite råd om vad vi kunde göra:S
De tyckte att det var så pass allvarligt att jag skulle komma in med ambulans!
sagt o gjort...vid 3 tiden kom ambulansen o hämtade mig...
Ambulansföraren var för söt "oj...bott här i 1 månad och så hamnar du i backa?..., man ser ju på dig att du inte direkt bodde i rosengård förut"haha
Jag bara små log...
I alla fall...väl framme vid sjukhuset blev jag torterad av en sköterska som inte kunde hitta något blod i min ena arm så stack mig lite väl många gånger.
de tömde mig på blod kändes det som
sen fick vi vänta....timme in timme ut...
efter typ 3 timmar kom de in och bad om ursäkt men något mer allvarligt hade fått gå före....då fick andreas nog och bad om något smärtstillande till mig....hade så sjukt ont.
Kl halv 8 kom en läkare in och satte mig på en antibiotika kur i 5 dagar....gott.
tyckte så synd om andreas som efter en hel natt med en ledsen louise sittandes på sjukhuset var tvungen att åka o jobba...själv åkte jag hem och sov:P
just nu borde jag vara påväg till skolan men jag känner mig helt enkelt inte tillräckligt kry för det. Men alla ni som läser berätta inte det för Andreas o du mitt hjärta om du läser att jag stanna hemma så ignorera det!
Hade nämligen en het disskussion imorse om att Andreas var väldigt oansvarlig som höll på att komma försent till jobb bara för han ville sova extra länge....jag tar ju minnsann ansvar och missar aldrig något viktigt bla bla bla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0