Pluggar som bara den!

I drygt 1 timme har jag suttit här och hållt på med min tenta! Jag tyckte jag var klar med den men efter opponeringen i onsdags så kan jag ju säga att jag definitivt inte är klar längre!
Jag som en gång i tiden var sjukt grym på att skriva arbeten:S
Jag är iallafall i Åsa nu hemma hos Andreas. Andreas är och tränar fotboll så jag passar på att plugga.
Ikväll vet jag faktiskt inte vad som kommer att hända....var något snack om utgång men jag vet ärligt inte om jag är sugen alls! vill bara ta det lugnt denna helgen inte göra ett skit....jag behöver ladda upp mina batterier känner jag! (förstå piken andreas:))
Jag har i allafall kommit en bit. inte alls långt men en liten bit.
Har lyckats stryka två punkter av de hundra punkter som min lärare gav mig att ändra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0