Tråkig bok!

Jag har sån sjuk huvudvärk idag! kvällen igår slutade ju inte direkt som jag tänkt mig så nu har jag ett stort hål i väggen! Men man kan fixa allt med spakel va? eller jag ska inte fixa...det lämnar jag över till min "händiga" sambo:)
Idag har jag bara läst och läst och läst men jag fattar verkligen ingenting! jag läser om och läser om men det fastnar endå inte..och jag har ett helt kapitel kvar och massor av frågor att svara på!
Håller dessutom på att tvätta just nu så springer upp och ner hela tiden...riktigt tråkigt speciellt när man är själv och inte har någon som hjälper en!
När Andreas kommer hem ska vi dra och träna hoppas jag! Jag behöver verkligen komma ut idag och röra på mig! Fast egentligen är det skönare här inne och kolla ut på all snö som kommer ner från himlen:)
Längtar förresten som bara den efter My:(

Kommentarer
Postat av: sandra

Så ni har snö ? :O

2009-11-10 @ 17:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0