underbar måndag!

Började måndagen med att åka o käka lunch på jensen med Sandra. Efter lunchen gick vi och fikade på waynes. Käkade världens äkligaste blåbärspaj:(...säger bara det finns inga bättre pajer än dem på triangeln! Synd att man fikar där så sällan bara! Efter det gick vi runt o kolla lite affärer o så:)..riktigt mysigt var det iallafall:)


När klockan började närmna sig 5 drog jag till mina kycklingars träning....de var riktigt duktiga på trampetten igår...mkt framsteg. Men det märks att det e sommarträning för dom skiter totalt i vad man säger....käkar glass o godis på pauserna o så...hahaha...jaja jag fick ju inte vara sämre så käkade själv också!...ibland bara måste man!


Efter träningen kom Shamir till hallen och möte upp mig...Alltid lika kul att se hur han har charmat alla små tjejer och hur de alltid vill visa vad de har lärt sig:P

Jag och Shamir åkte till lilla torg där vi möte upp en av shamirs vänner som jag faktiskt gått på dagis med:D...vi käkade i allafall god mat och bara njöt av varandras sällskap!

Är så skönt med vänner som Shamir:D

Idag är det tisdag men jag har bara jobbat hela dagen,,,,sjukt hemskt!!!! hahaha jag e helt död!


Ser fram emot imorgon då jobbar jag bara  5 timmar sen ska jag träna;D;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0