Torsdag morgon!

jag missade bussen fuck!

Får ta tåget istället...mamma kör mig:D

Borde göra detta fler morgnar...innebär ju att man egentligen kan ta sovmorgon:D

Blir en tuff dag i allafall...jobb först sen direkt möta anna och käka LUNCH... sen möta upp Shamir o åka till lund för extrem shopping...Måste ha en ny jacka o sen lite annat små trams! ska bli kuuuuul tror även vi kommer käka middag på något mysigt ställe:D

När jag kommer hem blir det extrem städning av mitt rum, kan ju inte se ut såhär mer!

var fan tog sommarvärmen vägen förresten? Kommer aldrig glömma dagen då denna bilden togs...då var det verkligen kärlek i klassen kan man väl säga! Jag saknar skolan btw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0