så trött!

Nu e jag hemma i Oxie igen efter en helg hos Andreas! så jävla underbart. Andreas du får mig att må så sjukt bra, vill bara va hos dig alltid!

Helgen började ju inte så bra dock när jag krockar med en annan bil någonstans i varberg! haha jag har bara gåt o väntat på det!

På fredagen va vi allafall ute i göteborg, soft. förkröket bestod av en flaska minto:P Glöm dock att jag någonsin kommer shotta minto igen typ om o om igen o inte dricka något annat i mellan. Man blev ju lite snurrig

Lördagen bestod självklart av Eurovision! Jag älskar det! Låten som vann va ju ganska så bra men stör mig som fan på han som sjöng. hans ögonbryn va ju helt åt skogen!


I morse åkte jag direkt från Andreas till jobb vilket kändes jävligt tufft! där va det i allafall fullt ös hela dagen inte en soft stund överhuvudtaget!

Nu e jag hemma i mitt rum vilket känns jävligt bra faktiskt. Har saknat min säng som bara den o saknat att mysa i min soffa med ett varmt täcke o en godispåse. Tyvärr har jag inget godis hemma:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0