onsdagen lider mot sitt slut:)

dagen har varit riktigt bra!

Jobbade först och slutade vid 1 drog och träffade mysan en stund och vi gick på entré. där hittade jag en riktigt fin klänning som fick följa med mig hem:)...käkade god mat också:)

Drog sen och tränade riktigt hårt...svettet bara rann hahaha...hem duscha göra sig iordning för att ta bussen in till stan igen och träffa världens bästa malin:) fikade med henne och sen dök även shamir upp:=)

Blev körd hem av bästa vän....börjar nästan bli lite bortskämd där asså:P

Nu ska jag städa mitt rum så det inte ligger massa kläder över allt!

fan vad jag längtar till helgen...vill att det ska vara fredag nu nu nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0