Lingvallen!

Helgen spenderade jag på underbara lingvallen. Där hade vi träningsläger med hela föreningen!

Tyvärr var det två styckna som skadade sig riktigt ordentligt redan på fredagskvällen så det blev sjukhusbesök för dem och ingen mer träning på ett långt tag!

Vi körde på hårt i allafall vilket gav fina resultat! Alla gymnaster gjorde dubbelvolt och skruvade riktigt fint på trampetten.

På golvet körde vi mycket bakåt och i princip alla kör nu snygga flickisar själv. Fick även till en hel del flickis saltosar av dem som inte kunde det tidigare. Vi övade även mycket teknik i handvoltarna eftersom vi fått mycket avdrag på dem på tidigare tävlingar.

Det är sjukt hur mycket glädje de flickorna ger mig. Det känns riktigt hårt att jag inte kommer vara deras tränare längre, men jag lovar att försöka komma och träffa dem i allafall var fjärde vecka. Måste se hur de utvecklas. Har ju endå varit deras tränare i fem år nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0