fucked up!

mitt humör är åt helvete hahaha...känns som att jag precis som igår sovit bort hela dagen.

Dock orkade jag ta mig in till stan o hämta delar av min bästa väns present!:D hoppas han kommer gilla den!

Annars har jag verkligen bara deggat hela dagen. Ser fram emot sista jobbnatten för denna veckan, hoppas det blir lika soft som föregående nätter så det blir en fikapaus runt 4-5:D

Imorgon ser jag fram emot att sova ut, träna o sen träffa älsklings shamir!..måste träffa malin också så jag kan få min jacka och mina nycklar:D

Nu ska jag gå ut en runda så att jag vaknar till ordentligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

öveeeeeeeeeeeeeerfet kväll :P Hhaha. riktigt maxad, eller nej föresten, helt BOMBAD! HAHA

2009-05-13 @ 20:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0