:)

Nu är jag hemma...fick jobba över ett tag men vad gör det? hade endå inte andra planer för kvällen:P

ska faktiskt hoppa i säng nu direkt så jag är pigg och glad imorgon, då väntar ett hårt träningspass för att sedan åka direkt till jobb o jobba igen!

Det är söndag imorgon och det innebär veckans sista dag och veckans sista pass innan jag har EN dag ledigt:)

Känns faktiskt skit bra med jobb o allting nu jag har liksom kommit in i att jobba så mycket nu...känns konstigt  de dagar jag inte jobbar...

Nästa vecka består endast av frukost pass vilket är riktigt riktigt skönt!


SAKNAR mitt hjärta så det gör ont en kväll som denna, vill bara somna nära och känna mig trygg i hans famn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0