Underbart!!!!

Vaknade upp till världens underbaraste vårväder och kände ett riktigt lyckorus genom hela kroppen!

Kände hur underbart det skulle vatt med en skön fika med någon nära vän idag ute i solen med brillorna på såklart...men ne då så blev det inte:(

Käkade en god och lång frukost istället, tog en lång dusch o sen en powernap på det!

När jag vaknade upp igen var klockan runt 2. Solen lysste så starkt genom mitt fönster och jag kände att jag helt enkelt var tvungen att dra ut o göra något.

Pappa var ledig idag så jag drog med honom till stan o bara strosade omkring.

Saknar den tiden då man bara kunde le med ögonen o få allt man pekade på. Tyvärr funkar det inte längre. Nu är man helt plötsligt stor nog att ta ansvar för sina egna in och utgifter. Är pengarna slut på kontot ja då får man helt enkelt klara sig tills nästa lön kommer, inget snyltande på föräldrarna längre inte.

Köpte dock inget idag så jag ska nog klara mig en vecka till med förra månadens lön:)


Nu ska jag se om jag hittarr någon fin lägenhet:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0