underbar dag:)

gick upp vid 8. käkade snabb frukost åkte sen till gymmet o körde lite snabbt...inget ordentligt pass idag heller men imorgon så ska jag köra riktigt hårt!

tog bussen till stan o mötte upp bästa vän My:) Länge sen vi umgicks bara hon och jag:D

Blev sjukt lång fika på espresso house...bara snacka allt mellan himmel och jord! Så glad jag är att hon finns i mitt liv! Ger alltid så bra råd och vi skrattar alltid tillsammans. Hon är den syster jag aldrig haft!!!

Förövrigt köpte jag ett par sjukt snygga skor...enligt mig i allafall...andra delar ju inte min åsikt direkt:P haha


Har precis kränkt en sjukt stor hamburgare sen typ en tredjedel av mammas pizza med mycket mycket vitlökssås på....Vid dessa tillfällen e jag glad att jag e singel så man slipper pussa på någon!!! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0