Shamir!

Shamir är en konstig person, han och jag har en konstig relation till varandra!

Allt med denna killen är egentligen konstigt, but i like it:)


Hans bästa och sämsta sida är faktiskt exakt samma. Han är brutalt ärlig. Har han något på hjärtat så ploppar det ut ur munnen utan att han tänkt sig för.


Kommentarer som fyfan vad du ser tjock ut idag, jag vill inte träffa dig om du inte har fixat håret osv är vardagsmat för mig att höra när jag snackar med honom.
 Till hans försvar ska jag väl säga att jag inte är speciellt snäll mot han heller. senast idag fick han kommentaren "hur går det med dubbelhakan" kastad mot sig:D


Samtidigt som dessa små kommentarer kommer så är han inte mer än helt underbar! Jag litar på den killen till hundra procent. Han får mig alltid att le o må bra trots att jag stundvis vill halshugga honom.

Shamir har varit mitt bollplank under hela gymnasietiden. Varje dag när jag kom till skolan gav vi varandra en bamsekram och i den stilen fortsatte det dagarna långa haha.

Tyvärr tappade vi kontakten lite i slutet av trean pågrund av olika saker som jag inte vill gå närmare in på:P

Sån tur är så tror jag att vi håller på att hitta tillbaka till varandra nu...vilket gör mig jävligt glad:)

Till dig Shamir vill jag bara säga att du ska veta att du är en underbar vän, en outbar vän, en sällsynt en och jag är väldigt glad att kunna säga att du är en av dem som står mitt hjärta närmst och jag skulle inte vilja byta ut dig mot alla stjärnor på himmelen ens.:)


SÅÅÅÅ nu har jag varit snäll mot dig hjärtat...kan du hålla tal för mig nu biatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0