ny dag, ny vecka

Solen skiner inte lika starkt idag som igår, men det är en ny vecka så det gör mig glad endå!

Jag vill att tiden ska gå fort fort fort! Helst springa iväg typ 3  veckor. Jag ser fram emot så mycket saker den närmsta tiden. Först o främst min födelsedag den 6 april sen efter det allt firande av den runt om kring:D

Sen 'är det ju vår på riktigt och sommaren är snart här o då drar jag för evigt till göteborg...eller i allafall för de närmsta 5 åren!:D:D:D jag längtar galet mycket!


Vad händer idag då?

hmm...ska snart dra på mig träningskläderna och åka till gymmet o träna några timmar...känner för en riktig hård träning idag..va så längesen sist då jag va heelt slutkörd!

Efter det blir det hem o en snabb powernapp för att sen åka till jobb o va där hela natten:)

Ser fram emot morgondagen...då ska jag hänga med My:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0