mysdag med Malin och Shamir!

Vaknade upp som ett skott och kände att jag hade glömt något...Kollade på klockan och insåg att klockan var alldelles för mycket...Skulle ju vara på träningen med mina tjejer...Va bara att ta på sig första bästa och sätta sig i bilen...körde en mysig träning på 3 timmer sen bilen hem igen.

hoppade in i duschen o på med kläderna o sen bar det av o hämtade favorit Shamir..körde till Triangeln där vi mötte upp  bästa Malin.. tog en fika på Barista på gågatan och njöt av vårsolen. Efter en timme eller två bestämde vi oss för att ta bilen till västra hamnen och gå o mysa där... Det var riktigt mys och Malin och Shamir pratade på som att de hade känt varandre hela livet:)....Det gör mig så glad att se att mina vänner trivs tillsammans:D

Vi pratade om allt mellan himmel och jord och jag kände verkligen ett riktigt lyckorus genom hela kroppen!

Fick även idag höra att det går rykten om att jag skulle ha behandlat mitt ex väldigt illa.. Detta gjorde mig sjuukt förbannad! Jag har aldrig behandlat den killen med annat än full respekt!

Att en idiot fick för sig att säga till honom att jag bara dagar efter vi gjorde slut gick och höll hand med en annan kille va bara så jävla idiotiskt! Hur kan man ljuga för sin egen familj!

Det finns bara en enda anledning till varför jag gjorde slut med honom och det va helt enkelt för att känslorna hade svalnat, jag gjorde slut för respekt för både han och mig själv. Det hade inte varit rätt att fortsätta det förhållandet på det sättet!

Oavsett vad tänker jag inte sjunka så lågt och sprida massa saker om honom för jag tror verkligen inte att det är han själv som sagt något... jag tror han har samma respekt för mig som jag har för honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0