Köpenhamn

Gårdagen var riktigt mys faktiskt...Hängde som sagt med världens bästa Shamir... blev dock ingen matlagning utan vi unnade oss pizza och hamburgare:P

Blev lite utskrattad när han kom o jag stod i mjukiskläder o helt ofixad...hahaha

Gjorde i allafall en helomvändning o efter håret va fixad sminket på o klänningen på min sköna kropp så såg jag faktiskt riktigt bra ut..hahaha.

Som vanligt hade Shamir endå något att klaga på...Jag va för svart!!! Detta va han tillochmed tvungen att nämna för min mamma. Hon kunde väl inte annat än att hålla med:(


Shamir körde mig till centralen där jag mötte upp Anna:=) Tog tåget till köpenhamn och gick på någon konsert grej...urkass musik men hahaha det va kul endå! fortsatte sedan kvällen/natten yrrandes omkring i Köpenhamns olika stadsdelar

När det kom på tal att vi skulle åka till Christiania fick jag ont i magen...blev övertalad av Anna som ahde fått för sig att de hade rustat upp stället och att det nu va helt okej att vistas där. Vi fick dock båda två en stor chock. Det var som att se en gammal film från typ slum USA där massa hemlösa stod samlade runt små brinnande tunnor. Massa män som såg döda ut av alla droger de hade i sig...Efter 5 min där drog vi genast vidare...jag har aldrig haft en så äklandes känsla i magen o för att inte tala om rädslan asså.


Efter det drog vi oss tillbaka till centrala köpenhamn och gick o satte oss på någon random bar där vi satt sen hela natten, drack goda drinkar o hade trevligt sällskap!

Helt klart en lyckad kväll trots att jag egentligen kände för att dansa arslet av mig! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0