Jag har gått vidare...


jag behöver skriva av mig lite.....

Den jag trodde jag skulle dela mitt liv med, lämnade jag för att hitta mig själv. Jag hittade mig själv och insåg att ingen annan än jag själv ska komma först när det gäller olika val jag ska göra i mitt liv. Jag har för länge satt mig själv åt sidan för att uppfylla andras mål och drömmar. Nu är det min tur!

För första gången på många år känner jag mig till hundra procent nöjd med mig själv och det liv jag lever. Det finns ingen som kan eller får säga till mig hur jag bör leva eller bör göra i olika situationer. Det finns heller ingen som försöker påverka mig i de olika val jag tvingas göra varje dag. JAG är lycklig!

Bara tanken av att jag inte varje dag behöver förklara mig var jag har varit eller vem jag har träffat gör mig riktigt glad!

Jag är en egen individ nu med en egen åsikt!

Men vad har då mer hänt??


Mina tjejer vann såklart deras tävling...första laget kom etta och det andra kom tvåa!....Dom  körde felfritt och det fanns ingen som kunde hota den självklara segern!!!

Resan till Göteborg i December var riktigt härlig... Den fick mig att se saker på ett helt annorlunda sätt...

Jag var faktiskt i Göteborg igen nu denna helgen som var...helt jävla underbart.

Varje gång jag kommer dit och stiger av tåget så riktigt känner jag hur jag ler med hela ansiktet!

Det är så mysigt där och människorna är så härliga!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0