helvetes dag!

natten var hemsk vaknade upp typ 1 gång i timmen av smärta i magen... Klev upp runt 10 o tog mig med tunga steg till gymmet...pallade med 10 min på bandet sen ville jag bara gråta så ont det gjorde...körde styrka i allafall i runt 1 timme....Nu på eftermiddagen kvällen har jag bara jobbat...Det var HEEEMSKT! efter typ halva tiden satte sig smärtan i ryggen också...jag trodde jag skulle svimma.

Senast jag hade såhär ont så visade sig att jag hade en infektion i njurarna...fick gå på antibiotika då i 2 veckor...något sånt har jag dock inte tid med  nu!!!!

Ska ju ut och festa imorgon!!! Blir köpenhamn med Anna för hela slanten:)

Nu orkar jag faktiskt inte sitta ner mer måste gå o lägga mig i fosterställning tills smärtan lägger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0