helgen som varit!



Måste bara först säga att jag är oerhört stolt över mina gymnaste som tävlade idag! Kanske inte hamnade i toppen denna gången men ni är grymma endå!...Jag e ledsen att jag o björnen inte kunde vara där, heja och peppa:(

Nu till något annat:=D

fan va helgen gått fort!...

Gårdagen va mys...Jobbade först till halv 4 sen blev det en snabbfika med Malin, Markus och Niklas. Tiden gick dock alldelles för fort, han inte snacka om allt med Malin som jag ville...Haha...Malin e helt jävla underbar...efter några timmar med henne så är man alltid så sjuukt pumpad med positiv energi!!

Efter hemkomsten så tog jag mig en skön dusch, tog fram chipsen och godiset och njöt några timmar!

La mig tidigt men blev väckt X antal gånger av olika människor haha måste lära mig att stänga av mobilen. Men ett samtal var riktigt gott...blir alltid så glad i hela kroppen av den personen..även om jag knappt minns vad som sas.. svävade väll någonstans mellan sömn och vaket tillstånd!

Började jobba 6 imorse...inte förrän vid 11 fick jag min rast! trodde jag skulle dö av hunger!!! Efter rasten fick jag gå o dela ut flyers vid entré precis som igår...så jävla nice att komma bort från restaurangen ett tag o göra något annat:)

Slutade 14 och åkte direkt hem, deckade totalt i min sköna säng o vakna runt 18 lagom till one three hill:)...vet dock inte hur jag ska kunna somna tidigt ikväll men jag måste lyckas för börjar tidigt imorgon med.

Då börjar jag inte bara tidigt utan måste palla med mitt ny, gamla hälsosamma liv igen..haha

Har ju haft en paus på det i snart 2 veckor nu...så måste hitta tillbaka i de gamla rutinerna igen så man vågar visa sig på stranden till sommaren:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0