Gladare än gladast:D

idag är det en bra dag! det känner jag ända in i hjärtat! Smärtan i magen är nästan helt borta, GOTT!

Började dagen med att gå ut o springa typ 40 min...min kondition är helt kass nu efter mitt uppehåll med träningen hahhaha...men det är väll bara att kämpa på antar jag:P

Ska snart ta o gå in i duschen och ta världens längsta dusch!  fräscha till mig lite hihi!

Idag ska jag chilla med Shamir i allafall...han ska hjälpa mig att välja kläder till ikväll då det blir köpenhamn med Anna:D

Tror jag ska laga lite spagetti och köttfärssås som vi kan mumsa på....eller så låter jag helt enkelt han laga det...vissa sina kokkunskaper hahaha:D

Ne men det blir säkert bra:D


Känner sån lycka i hela kroppen!!! Jag har världens underbaraste familj, världens bästa vänner och den där känslan jag har i magen nu angående en speciell person gör mig så glad:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0