Fredagskväll!

jag e helt tom!

Orkar knappt röra mig och magen värker så sjukt mycket! undrar om det verkligen bara är en sträckning, kan fan inte ha ont i 4 dagar av det!

För övrigt så är jag riktigt bakis med, antar att man mår som man förtjänar! ska aldrig mer dricka tequila, mår alltid skit av det dagen efter!:P

Idag har jag inte gjort speciellt mycket..sovit mest

Orkade faktiskt ta mig ur sängen och följa med pappa för att handla:)

försökte få i mig lite mat när jag kom hem men det gick riktigt segt, lättare gick det med godiset som jag köpte:D

Imorgon måste jag träna trots smärtan i magen, jag orkar inte känna hur allting bara växer på mig så jävla hemskt!

Kvällen har annars varit ganska så melo...jag e inte glad men inte ledsen i heller. Eller lite ledsen är jag kanske...på något sätt känner jag mig jätte ensam idag...jag tror det beror på att jag e på riktigt mys humör så det hade inte varit fel att ha någon att kramas med just nu.

Snackade ett tag med Mysan i telen innan...mår alltid så bra efter det...känner verkligen att jag kan säga allt till henne o att hon alltid lyssnar... vi har gått igenom så mycket tillsammans, både bra och dåliga saker men jag vet att vi klarar allt, så länge vi har varandra:D

Nu ska jag kolla några avsnitt av the hills:)

pusshaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0