En jobbig dag

jag hade ett strålande humör i morse men nu är humöret åt helvete!

Jag tror det kanske beror på att jag har för lite socker i kroppen!

Jag är verkligen en godis människa och gillar det där lilla extra i livet..haha..men nu har jag i allafall bestämt mig för att lägga av med sånt for now så att säga...

Jag satte ju igång med träningen igen förra veckan så denna veckan så ska det sättas igång med att få rättsida på maten igen... o alltid de första dagarna när jag slutar käka onödiga saker så får jag alltid ont i huvudet och blir på sjukt dåligt humör!

Började dagen med havregrynsgröt, äpplebitar och massviss med kanel! så sjukt gott är det!

Vid 4 tog jag bussen till gymmet o tränade typ 2 timmar...körde riktigt hårt idag kändes riktigt bra!

Kom hem o lagade lite pasta o köttbullar haha jag suger verkligen på att laga mat! Baka kan jag o det är jag riktigt grym på men riktig mat går alltid åt helvete...men i allafall nu har jag ätit o det kändes bra i magen:)

Om typ 1 timme åker jag till jobb o jobbar natt...ska bli helt okej faktiskt e lite trött men bara 6 timmar idag så jag överlever.




Idag längtar jag även tillbaka till den kväll då detta fotot togs! Jag saknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0