Dagen som gått!

Jag har jobbat natt nu både måndag och tisdag....ska in på min sista natt för veckan ikväll. Detta gör i allafall att jag inte har så mycket till liv på dagarna eftersom jag då sover.

Men i allafalll....

 Jag tvingade mig upp ur sängen runt 2 idag. Skit hungrig var jag så kokade lite havregryns gröt med sjuuuukt mycket kanel på! Det var otroligt gott, precis som vanligt:)

Drog på mig lite sköööna kläder och tog bilen till gymmet...Tränade sjukt hårt, typ en liten bestraffning mot mig sjäv för att jag inte tränat den senaste veckan och dessutom käkat så jävla onyttigt!!!

Efter det tog jag en lång dusch. sen va det bara att hoppa in i bilen igen o hämta några av mina gymnaster för att köra till dagens träning.

På söndag är det tävling igen...känns väll ganska okej antar jag....det gör bara ont i mig att jag inte kan vara där o peppa dem ordentligt som jag annars gör...Jag måste tyvärr jobba. Jag tänkte sjuka mig först men efter ett tag insåg jag att sånt gör man inte när man är "vuxen" och har ett jobb. Har man ett jobb så tar man ansvar och sköter det, annars har man fan inget där att göra!

För övrigt gick träningen ganska så okej....små framsteg är väl bättre än inga framsteg eller?:S

Nu sitter jag här o väntar på att klockan ska gå så jag kan ta mig an sista natten...sen är jag ledig torsdag fredag.....så jävla skönt

Imorgon blir det till att träffa Martini!!!! som jag saknat henne!!!

Ska försöka hinna med Shamir också så att inte han bölar för mycket! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0