dagen då

riktig mysig dag idag...blev väckt av att shamir bögen ringde o sa att han va påväg hem till mig kl va då 1 o vi hade bestämt vid 3!!!!

PANIK!!

va bara att dra sig upp o ta en dusch....han vägrar ju att träffa mig om jag inte ser fräsch ut..HAHAHA

Bakade i allafall goda scones till frukost:)...sen tog vi en promenad till Oxie o tog tåget till Entré som hade invigning idag....blev bra shopping som jag e riktigt nöjd med!!!

Lite osäker på scarfsen bara....den e snygg inte det...men nog inte min stil....mina vänner klagar dock på att jag alltid klär mig i svart så den sätter ju i allafall lite färg på mig:)

Martina mötte upp oss på Entré sen drog vi vidare in mot stan där vi tog en mysig liten fika o snacka om allt mellan himmel o jord!!!

Så jävla gott att Martina också flyttar upp till Göteborg till hösten:D:D

Imorgon e jag ledig igen så då måste jag fan börja träna.....ska träna hårt nu...fan snart sommar sen blir det plugg o ska jag utbilda mig till idrottlärare så måste jag fan ha lite ork:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0