Att springa tills luften tar slut

Mitt humör va nere i golvet när jag vakna i morse. Var väldigt otrevlig mot allt och alla. Jag mådde helt enkelt inte bra, och mina tankar som jag hade i mitt lilla huvud gjorde inte den saken bättre. Jag vet att jag tänker för mycket, överanalyserar allt fram och tillbaka men kan faktiskt inte hjälpa det.

När jag mår så så finns det endast ett sätt att få mig på bättre tankar och ett bättre humör. Det e då jag drar på mig träningskläderna, sätter musik i mina öron och springer tills jag inte har någon luft kvar i mina lungor. Alla dåliga tankar försvinner och jag känner mig helt avslappnad.

Exakt detta gjorde jag idag...Jag sprang o sprang o sprang...sprang ifrån allt det negativa och kom hem som en ny människa:D

Nu ser jag positivt på dagen och faktiskt tilloch med längtar efter att jobba inatt, Känna tempot och den härligt konstiga stämningen det alltid är på helgnätterna på jobb. bara känna när man slutar att man har gjort ett bra jobb:)


Solen tittade fram så jag kände mig för att klä mig lite vårigt så det har jag gjort:D inget svart alls på mig idag:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0