23 Mars 2009

Vad har hänt idag då?

HMM inte så mycket...Jobbade sista frukostdagen idag så slutade riktigt tidigt,redan vid 1 faktiskt. Tog mig direkt till gymmet där jag körde ganska så försiktigt. Ska försöka med en ny strategi nu. Har alltid annars kört stenhårt hela kroppen varje träningspass. Ska dela upp det nu så köra halva kroppen en dag o nästa halva andra dagen. Fast köra kondition varje dag:)...Hoppas det ska ge bättre resultat för det sägs ju att muskler behöver vila för att bygga upp sig igen haha.

Annars har det väll inte hänt så mycket mer...det har liksom varit jag och mina tankar idag....hemskt egentligen hur jag plågar mig själv med att analysera samma saker dag in och dag ut utan att komma fram till ett vettigt svar.

En kul sak hände dock idag:) jag har blivit erbjuden en lägenhet i Göteborg. Dock inflyttning redan den 1 juli så vet inte riktigt hur jag ska göra...ligger inte heller i den del av staden jag vill bo så får se hur jag gör. Kan liksom vara min enda chans, jag vet ju inte....aja...vi får se...hade fram till den 28 innan de ville ha ett svar....borde nog diskutera det med mina parents antar jag.

Ser fram emot morgondagen sjuuukt mycket!

Ska träffa min underbara mysilysan...typ sjuukt längesen vi umgicks bara hon o jag....typ måste ha varit i december då vi va i göteborg...asså vi har ju träffats efter det med men inte bara hon och jag:D

HOPPAS hon kan ge mig lite vett i huvudet:D

ska träffa henne runt 12 så funderar på att ta ett träningspass innan det så slipper jag göra det sen på kvällen:)

Nu ska  jag faktiskt ta o bädda ner mig i sängen...det tar på en att gå upp vid 5 3 dagar i rad:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0