utan dig finns jag inte

jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna såhär starka känslor för en kille igen, trodde att murarna jag byggde upp inom mig aldrig skulle rasa, trodde att jag hade kastat bort nycklarna till mitt hjärta...Jag hade helt fel.

Jag är glad att jag hade fel, för den lyckan jag har inom mig när jag är med dig är helt ofattbar. När du är nära ler jag inombords. Fjärilarna lever livet i min mage och trotts att det regnar ute är det solsken hos mig.

Att åka ifrån dig idag var hemskt, precis som alla andra gånger då vi måste skiljas åt. Jag vet att det nu dröjer till midsommar innan jag får se in i dina vackra ögon igen, det gör ont. Men jag är glad endå för du är faktiskt min och det kan ingen ta ifrån mig.

Jag tror, eller jag vet faktiskt, i allafall från min sida att all den tiden som vi är ifrån varandra gör oss starkare, den får mig att uppskatta allt du gör för mig 100 gånger mer än om jag hade vetat att jag kan träffa dig när jag vill.

Att få vara med en kille som dig är en dröm. Jag har aldrig upplevt detta innan, att sväva uppe bland molnen dygnet runt.

Om två månader bor vi närmre varandra, så pass nära att vi faktiskt kan träffas varje dag om vi vill. Jag längtar tills dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0