Till Andreas

Klockan är lite över 7 nu och jag slutade jobb för dryga timmen sen men jag kan inte sova... Sitter bara här och ler för mig själv. Jag är så otroligt kär och lycklig!

Jag kan inte fatta hur du lyckas få mig att må så här bra när det är drygt 25 mil mellan oss.
Att säga att jag aldrig har känt samma sak för någon annan är inget annat än sant. Jag trodde jag tidigare visste vad kärlek var, men jag har inte upplevt något som kan jämföras med detta.

Du har alltid varit som en bästa vän till mig, den som alltid ställt upp och lyssnat, gett råd och vägledning när jag har haft det jobbigt. För det är jag evigt tacksam. Jag har turen nu att ha dig även som pojkvän och det är jag så sjukt glad över.

När jag är med dig är det som att jag drömmer, jag är i en helt annan värld då där ingen annan existerar mer än du och jag.  Jag njuter av varenda sekund och önskar att jag aldrig skall vakna upp. Då känner jag känslor som inte går att beskriva. Fjärilarna i magen är helt galna och känslan jag får när du pussar mig eller tar min hand är helt sjuka. Jag ryser bara jag tänker på det.

Jag frågade mig själv länge om det var värt det. Om det var värt att riskera en bra vänskap för kärlekens skull. Jag sa till dig många gånger att min hjärna och mitt hjärta inte riktigt samarbetade. Idag är jag jävligt glad över att jag valde det mitt hjärta sa, det är ett beslut jag aldrig har ångrat.

Med dig känner jag mig hel på ett sätt jag aldrig tidigare har gjort. Du är liksom den pusselbiten som tidigare har saknats. Många tycker säkert jag är galen när jag REDAN efter mindre än 2 månader säger att du har vunnit hela mitt hjärta och att jag vill dela resten av livet med dig. men jag bryr mig inte. Jag förnekade för länge att jag ville ha dig, jag tänker inte göra det mer. Klart så vet jag inte om det blir så, man kan aldrig garantera att känslorna man har för varandra skall vara detsamma förevigt, allt kan ändras. Men jag hoppas verkligen att de inte gör det. Jag kan verkligen se en bra framtid med dig. En lycklig framtid!

Du är det bästa som har hänt mig Andreas!
Tack för att du finns och förgyller mitt liv(L)

//Lollis<3







Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD vad du gör mig lycklig

2009-06-18 @ 01:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0