slut på tisdag

Efter jobb idag mötte jag upp finaste Malin och njöt av solen några timmar...sen var det dax för shopping...hittade INGENTING!...blir helt lack!

När jag kom hem var det korvgrillning som gällde:P

Nu har jag precis duschat och känner mig toppen igen! Går igenom min garderob och inser att jag verkligen inte har nåååågonting att ta på mig!!!! blir galen!!!

vart tog alla fina sommarklänningar vägen? och alla söta toppar som jag en gång i tiden hade?

Imorgonbitti, kl 6 för att vara exakt börjar jag jobba igen...en timme återstår innan jag bör sova...fram tills dess ska jag rota igenom mina garderober än en gång för att hitta några gömda godbitar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0