Andreas jag älskar dig

Sitter här och försöker göra något vettigt...det går tyvärr inte. Mina tankar är långt långt borta, Typ sådär 25 mil bort.

Jag tänker på ditt fina leende, ditt skratt och dina underbara ögon. Jag tänker på hur underbar du är och hur du får fram det bästa i mig.

 När jag är med dig mår jag som bäst, då är jag lycklig till hundra procent, känner mig trygg och kan vara mig själv.

Jag längtar efter en tid då du och jag kan spendera varje vaken minut med varandra. Jag längtar efter vår framtid tillsammans. Längtar efter att börja skapa minnen med dig. Är nyfiken på vad som kommer att hända och hur allt kommer att vara. ser fram emot det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0