My friday

fattar inte hur jag kunde sova så länge idag...Inte förrän drygt halv 6 gick jag upp och käkade frukost. Sen tog jag bilen direkt till gymmet och tränade. Kom hem och käkade med familjen, sjukt god mat!

Har precis duschat nu och ligger i sängen med datorn! försöker tagga till lite lätt inför jobb inatt! Natten till idag var helt hemsk men jävligt rolig endå. jag gillar när det är lite liv och rörelse men det inatt var lite för mkt även för mig:P

Inatt är vi iallafall fler som jobbar så då bör det gå lite smidigare!

Imorgon ska jag shoppa lite med mamma så då blir det verkligen ingen sovmorgon. Får sova lite senare på dagen istället.

Ska hinna träna med!



by the way...jag saknar mina kycklingar till MAX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0