Lunch med anna:D

Klockan börjar närma sig dejt med anna:D

Jag har precis duschat och gjort mig iordning, ska bara fixa lite käk att ta med mig till jobb idag sen är jag klar för att ta bussen!

halv ett ska jag träffa min prinsessa och käka god mat, vad vet jag inte än:P förmodligen kinesisk buffè som vanligt:P

sen ska jag vandra lite på stan och köpa lite nytt för mitt presentkort som jag fick av en av mina favoritgymnaster  som tack för att jag körde henne till alla träningar, är man en bra tränare så är man:D

Kl 5 börjar jag jobba och slutar 22. 5timmar alltså, helt perfekt lagom:D sen blir det snabbt hem packa väskan inför imorgon sen sängen direkt!

Börjar 06 imorgonbitti!:S slutar 2 iallafall så då blir det träning:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0