hunger!

somnade ute i solen och vaknade precis med världens huvudvärk! bara till att ta det!

Iallafall jag är hungrig...sjukt hungrig.

Kollade i kylen för att se vad det fanns att laga till idag... hittade lite kyckling och blev plötsligt skit sugen på pastasallad med kyckling..sådär lagom somrigt!

Kollade i skåpet dr pastan brukar stå...en tom kartong! jävla bror, liksom lär dig slänga tomma kartonger så man inte luras att där finns när där faktiskt inte finns!!

Funderar just nu på vad jag ska göra istället. Lutar starkt åt min sjukt goda kyckling som man lagar i ugnen med folie runt med massa goda kryddor i! ahhh vad jag blev sugen!

Men jag hade lätt inte tackat nej till en måltid på fridays med en god drink och min favorit anna som sällskap:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0