dagen är över

Daten med anna idag var soft! Käkade god lunch på möllan sen gav vi oss ut på shopping. dock blev det ingen shopping för någon av oss så vi beslutade oss för att shoppa på måndag istället:D

När jag kom hem så däckade jag direkt i soffan och vaknade upp för dryga halvtimmen sen...det var inte bra eftersom jag tänkt träna men antar att det får bli imorgon istället!


Hade tänkt packa lite lådor men det går inte, blir helt nostalgisk för alla grejor jag hittar. Massa gamla brev från vänner jag inte läångra har nära, foton och andra saker som alla berör!

Haha patetiskt!

Nu ska jag faktiskt se till att lägga mina jobbkläder i tvätt sen blir det till att sova lite till...känner att min kropp behöver det:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0