5 dagar kvar...

Idag är det måndag vilket innebär att 5 dagars jobb återstår innan jag får vara ledig 2 dagar. 

Det innebär också att fem dagar återstår innan jag får träffa min älskling igen.

Fem dagar är inte så lång tid...det går snabbt hoppas jag...vill det ska vara fredag nu nu nu!

Idag blir det ett kort pass på fyra timmar 17-21 för att vara exakt! hade sett fram emot en solig dag men jag ser ingen sol någonstans!


Nu till något annat..JAG VILL ÅKA UTOMLANDS NU...

Känns jätte konstigt att inte göra det detta året...har gjort det varje år sen jag var typ 13.

Det är liksom då man har semester.. kan koppla av och ha roligt.

Hade inte tackat nej till typ cypern, turkiet, bulgarien, gran canaria....ja helt enkelt något soligt land med fina sandstränder och fullt med liv OCH SÅKLART...massviss med god mat OCH GODA DRINKAR:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0