tränat precis

Var ute o sprang en runda precis...hur skönt som helst. Men var helt död efter dryga 500 meter!

Svårt att tänka sig att jag tränade 6 dagar i veckan i julas. ibland tillochmed 2 ggr per dag!
JAJa! 

Jag har ovat mig själv att jag ska ta tag i det igen så det får jag ju göra med början idag!


Har typ 4 kg jag vill gå ner tills skolan börjar den 1 september...kan ju inte vara helt omöjligt eftersom två av de kilona har kommit till min kropp denna månaden så de borde vara enkla att få bort...de andra två kilona blir nog svårare!

Nu blir det till att städa rummet..efter det en välförtjänt dusch...sen matlagning och mys med familjen!

Perfect sunday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0