som bortblåst

Jag jobbade natt igår...var på riktigt dåligt humör fram tills klockan var typ 2 sen ändrades det på en sekund. Var inget direkt som hände mer än att jag insåg att jag älskar mitt liv och alla förändringar som sker just nu.

Vaknade imorse och det braiga humöret hade hållt i sig. Nu är det dock som bortblåst!

Jag mår skit helt psykiskt! Jag brukar inte göra det, typ aldrig. Men allt som händer just nu runt omkring mig är bara för mycket, jag orkar helt enkelt inte!

Det har kommit till den punkt där jag bara skiter i allt istället för att ta tag i saker o ting. Jag stänger in allt jag känner har slutat lyssna och vill bara här ifrån.

Jag saknar mina vänners närhet, var längesen jag umgicks med dem. Att det är mindre än en månad kvar tills jag flyttar ger mig ångest. Jag vill hinna umgås med dem så mycket som möjligt men det finns ingen tid.

Jag vill inte vill verkligen inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0