Litar du på mig*



Till Louise<3

 

Efter  alla om och men!  Så har jag äntligen fått min prinsessa.

Världens underbaraste flicka har blivit MIN!!

Även om jag har verkat osäker så är jag bombsäker på vad jag

Känner för dig.

Det är bara det att det är som i en sagovärld man lever i.

Varje sekund, minut, timme, Är underbara med dig.

Även om du är min flickvän så är du först och främst min allra bästavän

Som jag har haft längst. Kanske låter konstigt men även om det har vart 25 mil

Mellan oss så har det aldrig hindrat oss från att säga allt till varandra, kommer

Ihåg första gången jag prata med dig som var för 7 årsen. Det tog inte lång tid innan jag hittade trygghetern i dig, Den som jag inte har hittat någon annanstans.

 

Det har nu gått 3 månader och 2 dygn och någon timma som jag har fått ha dig vid min sida.

Det har alltid vart Du & Jag känns det som.

 

Louise jag är förevigt din och jag litar på dig,  även om det inte har verkat vara så nu på sistonde, du är mitt allt, allt jag vill ha, Den förlorad pusselbiten i mitt liv! 

 

Älskar dig<3

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0